Loading...
Skip to Content

Splošni pogoji

POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja spletne strani Martine Lenassi V. (oneness.si), nosilec dejavnosti Martina Lenassi V., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Spletna platforma omogoča naročanje storitev. Kupec je uporabnik, ki preko spletne strani MartinA Lenassi V. (oneness.si) opravi naročilo storitve.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost storitev (vsaka storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, bo na voljo v razumljivem roku),
  • pogoje izvedbe storitve (način, kraj in čas izvedbe),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno mora biti, ali vključujejo davke,
  • način plačila za storitev,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA STORITEV

Ponudba storitev se osvežuje in spreminja glede na razpoložljivost in potrebo.
Cene storitev so jasne in določene na spletni strani ter veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene vključujejo vse potrebne davke.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila za storitve:

  • z nakazilom na račun nosilca dejavnosti FIT365 D.O.O.

(plačilo po predračunu),

  • osebno na delavnici

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:

  • Koda namena: GDSV – plačilo storitve,
  • Namen plačila: Plačilo računa [številka naročila],
  • Naziv: FIT365 D.O.O. Martina Lenassi V.,
  • Naslov: POBEŠKA 54A
  • Kraj: 6000 KOPER
  • Številka računa: SI56 6100 0001 1200 937
  • Referenca: SI00 [številka naročila].

Plačilo po predračunu je potrebno poravnati v roku 48 ur, v nasprotnem primeru bo naročilo stornirano.

REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

V primeru napak pri izvedbi storitve lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca. Kontakt s ponudnikom je ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.
Če storitev ni bila izvedena v skladu z dogovorjenimi pogoji, kupec lahko kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov in v skladu z dogovorom poišče rešitev.
Pritožbe se lahko naslovijo na ponudnika, ki bo po svojih najboljših močeh zagotovil rešitev.

GARANCIJA

Ponudnik ne daje dodatnih garancij, razen tistih, ki so zakonsko določene.
Če storitev ne ustreza dogovorjenim pogojem, je kupec upravičen do zakonsko določenih zahtevkov v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

PRITOŽBE IN SPORI

Pritožba s strani uporabnika se poda prek e-poštnega naslova martina@oneness.si ali 041 351 071.

Ponudnik si bo prizadeval, da se spori rešijo sporazumno.


Prijavi se na moje novičke
in prejmi darilo: brezplačno e-knjigo "Razumi bolečino in jo odpravi"